Într-o eră a digitalizării, turismul rămâne în urmă. Florin Ţâncu, Weco Travel: „În ţările Europei Centrale, gradul de adopţie e în jur de 60%, în zona noastră abia dacă atingem 20%“. Digitalizarea în turism presupune schimbări atât în procesele interne ale unei agenţii, cât şi în experienţa călătorului.

Digitalizarea a devenit laitmotiv al mediului de business local în ultima perioadă şi deşi se discută constant despre beneficiile pe care le poate aduce tehnologia, adopţia ei este încă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.