Într-o eră a digitalizării, turismul rămâne în urmă. Florin Ţâncu, Weco Travel: „În ţările Europei Centrale, gradul de adopţie e în jur de 60%, în zona noastră abia dacă atingem 20%“. Digitalizarea în turism presupune schimbări atât în procesele interne ale unei agenţii, cât şi în experienţa călătorului.
Digitalizarea a devenit laitmotiv al mediului de business local în ultima perioadă şi deşi se discută constant despre beneficiile pe care le poate aduce tehnologia, adopţia ei este încă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia principalilor indicatori ai Therme Nord Bucureşti (2016-2024)
- Grafic: Ponderea destinaţiei în totalul sosirilor turiştilor europeni în 2024
- Exclusiv ZF Corporate Radu Savopol, CEO al lanţului de cafenele 5 to Go: „Am reuşit în spaţii mici de 20-25 mp să avem o cifră de afaceri frumoasă pe metru pătrat”
- Exclusiv ZF Corporate ZF Bankers Summit 2025. Tiberiu Moisă, director general adjunct MidCorporate & IMM, Banca Transilvania: Programele de garantare, cum este IMM Invest, trebuie privite şi din perspectica cheltuirii unor resurse publice şi ar trebui să producă un efect cât
- Economia „subterană“ digitală. Nimeni nu ştie câţi bani iau Google şi Facebook din România, câţi curieri au Glovo şi Wolt, câte maşini sunt înregistrate pe Uber şi Bolt sau câte apartamente fac turism pe platforma Airbnb. Cinci întrebări fără răspuns