Michael Kaiser, directorul comercial Sezamo: Piaţa de ecommerce din România are încă mult loc de creştere. În Cehia ponderea vânzărilor online e de 20%, în România 3%, cu un maxim de 6% în Bucureşti
Piaţa de ecommerce din România are încă loc mult de dezvoltare, în condiţiile în care acest sector are o pondere de doar 3% la nivel naţional în total comerţ, faţă de 20% de exemplu...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grupul german Rewe, prezent în România cu reţeaua de magazine Penny, aduce în 2026 şi brandul de drogherii BIPA. Austriacul Martin Gaber va fi Managing Director BIPA România
- Alexandrion Group încheie un parteneriat cu compania ungară DunaPro pentru extinderea distribuţiei în Ungaria şi România
- Exclusiv ZF Corporate Michael Kaiser, directorul comercial Sezamo: Piaţa de ecommerce din România are încă mult loc de creştere. În Cehia ponderea vânzărilor online e de 20%, în România 3%, cu un maxim de 6% în Bucureşti
- Exclusiv ZF Corporate Mario Creţu, Director Corporate Affairs şi Mediu Carrefour: E un mit că producătorii locali nu au loc pe rafturile magazinelor. Avem peste de 1.500 de furnizori locali şi vom depăşi borna de 30 cooperative agricole
- Ungaria: preţul produselor de uz casnic şi de îngrijire personală se plafonează