Românii au cheltuit 59 mil. euro la cinema în 2024, cu 5% mai puţin decât în 2023, în timp ce numărul spectatorilor a scăzut cu 14%. Cushman & Wakefiled Echinox: În era digitală, cinematograful tradiţional trebuie să-şi regândească rolul în divertisment
Românii au cheltuit 59 milioane de euro în cinematografe în 2024, o sumă cu 5% mai mică decât cea din 2023, în condiţiile în care preţul biletelor a crescut cu 10% în 2024, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Radu Savopol, CEO al lanţului de cafenele 5 to Go: „Am reuşit în spaţii mici de 20-25 mp să avem o cifră de afaceri frumoasă pe metru pătrat”
- Exclusiv ZF Corporate Liviu Sav, co-fondator, Bridge to Information: Principalii parteneri la export sunt Germania, Italia, Franţa iar cel mai exportat serviciu este transportul
- Exclusiv ZF Corporate ZF Bankers Summit 2025. Tiberiu Moisă, director general adjunct MidCorporate & IMM, Banca Transilvania: Programele de garantare, cum este IMM Invest, trebuie privite şi din perspectica cheltuirii unor resurse publice şi ar trebui să producă un efect cât
- Cum a ajuns grupul Therme, care face un joint-venture de 1 mld. euro cu fondul de private equity CVC, să devină cel mai mare jucător de pe piaţa românească de wellness, cu afaceri de 60 mil. euro în 2024 şi o marjă de profit de 20%
- Economia „subterană“ digitală: Nimeni nu ştie câţi bani iau Google şi Facebook din România, câţi curieri au Glovo şi Wolt, câte maşini sunt înregistrate pe Uber şi Bolt sau câte apartamente fac turism pe platforma Airbnb