Analiza de luni. Piaţa hotelieră şi-a triplat numărul de unităţi aflate sub un brand hotelier în ultimele două decenii, dar rămâne în continuare piaţa cu cele mai puţine lanţuri hoteliere internaţionale din regiune

♦ De la 22 de hoteluri în 2005, piaţa locală a ajuns la 76 de unităţi afiliate unui grup hotelier internaţional. Investiţiile totale în cele 54 de hoteluri se apropie de circa 1...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.