Analiza de luni. Piaţa hotelieră şi-a triplat numărul de unităţi aflate sub un brand hotelier în ultimele două decenii, dar rămâne în continuare piaţa cu cele mai puţine lanţuri hoteliere internaţionale din regiune
♦ De la 22 de hoteluri în 2005, piaţa locală a ajuns la 76 de unităţi afiliate unui grup hotelier internaţional. Investiţiile totale în cele 54 de hoteluri se apropie de circa 1...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Piaţa hotelieră şi-a triplat numărul de unităţi aflate sub un brand internaţional în ultimele două decenii cu investiţii de 1 mld. euro făcute de antreprenori
- Grafic: Ce afaceri au businessurile în care este Dragoş Anastasiu acţionar majoritar?
- „Performanţa“ de pe calea ferată: trenurile de marfă au circulat cu o viteză medie de 27 km pe oră, iar cele de călători de tip Regio cu 46 km pe oră anul trecut. Doar 78 km de cale ferată au fost modernizaţi
- Analiză Analiza de luni. Piaţa hotelieră şi-a triplat numărul de unităţi aflate sub un brand hotelier în ultimele două decenii, dar rămâne în continuare piaţa cu cele mai puţine lanţuri hoteliere internaţionale din regiune
- Exclusiv ZF Corporate Servicii. Hoteluri. Ospitalitatea, în creştere accelerată