„Performanţa“ de pe calea ferată: trenurile de marfă au circulat cu o viteză medie de 27 km pe oră, iar cele de călători de tip Regio cu 46 km pe oră anul trecut. Doar 78 km de cale ferată au fost modernizaţi
♦ Infrastructura feroviară este mult sub standardele europene, România număra doar 10.700 km de cale ferată, dintre care doar puţin peste 4.000 km erau electrificaţi. În ultimii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- „Performanţa“ de pe calea ferată: trenurile de marfă au circulat în 2024 cu o viteză medie de 27 km/oră, iar cele de călători de tip Regio cu 46 km/oră
- Grafic: Ce afaceri au businessurile în care este Dragoş Anastasiu acţionar majoritar?
- Bursă. Viitorul începe astăzi. Este acum un moment bun de cumpărare de acţiuni TTS? Compania şi-ar putea rectifica bugetul pe 2025 după trei trimestre consecutive pe minus. Erste crede că mai jos nu se poate. Probabil
- Volkswagen îşi închide o fabrică din China după 17 ani
- Un centru de testare maşini electrice ar putea fi înfiinţat în Ungaria cu sprijinul Chinei