Forvis Mazars: 8 din 10 lideri de companii din România spun că intenţionează să extindă businessul în afara ţării în următorii cinci ani
Deşi doar 32% dintre companiile din România consideră extinderea pe pieţele internaţionale o prioritate strategică, un procent impresionant, de 82%, dintre lideri afirmă că organizaţiile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. GEN Z. Ce mituri există despre Generaţia Z şi de ce vor tinerii ca vocea lor să fie ascultată? Roxana Chiriţoiu, Rethink Romania: Deciziile luate astăzi vor impacta Generaţia Z şi de aceea trebuie să fim ascultaţi
- UPS se pregăteşte să elimine 20.000 de locuri de muncă sub impactul tarifelor
- Opinie Anda Bucşan, Cargus: Experienţa de livrare poate determina consumatorii să cumpere din altă parte. Curierul nu mai livrează doar colete, ci influenţează decizia de cumpărare şi reputaţia brandului
- Forvis Mazars: 8 din 10 lideri de companii din România spun că intenţionează să extindă businessul în afara ţării în următorii cinci ani
- Deloitte: Două treimi dintre companii invocă lipsa de experienţă a noilor angajaţi, în timp ce posturile de începători sunt preluate de inteligenţa artificială