ANALIZĂ ZF. Anuarul ZF Top 1.000 cele mai mari companii din România. Care sunt 15 dintre cele mai mari fabrici deschise de investitorii străini în România în ultimii ani. Valoarea investiţiilor trece de 1,6 mld. euro, dar cum atragem mai multe proiecte şi mai mari?
♦ Harta marilor investiţii străine de tip greenfield din producţie se (re)conturează an de an, pe măsură ce noi proiecte sunt finalizate şi îşi deschid porţile, dar şi pe măsură...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate ZF Retail Summit 2025. Gabriel Zgunea, Corporate Intelligence Agency: Lucrăm destul de mult pe zona de reputaţie, încercăm să înţelegem cine sunt cei care generează atacurile din zona online. Informaţia rapidă face diferenţa între un succes mai mare şi un
- Exclusiv ZF Corporate ZF Retail Summit 2025. David Alb, CEO Senneville : Am văzut o cerere mare de produse dulci româneşti. E mult mai ieftin dacă producem local şi ne folosim de resursele de aici
- Unul dintre cei mai mari retaileri din Marea Britanie intră în premieră pe piaţa din România cu un magazin în Craiova
- Exclusiv ZF Corporate Grupul Iulius investeşte 80 mil. euro în remodelarea Palas Iaşi. Oana Diaconescu, Head of Leasing: Unele ancore îşi vor tripla spaţiul
- Radu Dumitrescu, fondatorul SHC, după ce a preluat Raionul de Peşte: Ne uităm la alte achiziţii, dar ne gândim şi să mergem cu brandurile existente în alte oraşe