Analiză
În România doar 5% din gospodării au cumpărat online mâncare, haine sau cosmetice. În Cehia gradul de penetrare este de 20%
În Cehia, unul dintre cele mai dezvoltate state din Europa Centrală şi de Est, 20,4% din gospodării au cumpărat cel puţin o dată bunuri FMCG pe internet, în timp ce în Polonia penetrarea...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Apetit pentru shopping: Românii au lăsat cu 11% mai mulţi bani în magazine în 2021. Spre comparaţie, nemţii au fost mai prudenţi şi şi-au menţinut bugetul din 2020
- Evoluţia pieţei de retail din Europa: Românii au cheltuit cu 11% mai mulţi bani în magazine în 2021, cel mai alert ritm de creştere din regiune
- Cu un singur producător de bitum, România importă 80% din necesarul pentru infrastructură
- Analiză ZF. România importă 80% din bitumul de care are nevoie. Rompetrol, singurul producător de pe piaţa românească: „Majoritatea constructorilor şi a proiectanţilor preferă alte mixuri asfaltice, din raţiuni care ţin de costuri şi eforturi logistice“
- Cum au evoluat salariile plătite de firmele din construcţii din 2019 până în 2021