Analiză
În România doar 5% din gospodării au cumpărat online mâncare, haine sau cosmetice. În Cehia gradul de penetrare este de 20%
În Cehia, unul dintre cele mai dezvoltate state din Europa Centrală şi de Est, 20,4% din gospodării au cumpărat cel puţin o dată bunuri FMCG pe internet, în timp ce în Polonia penetrarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Analiză ZF. Care sunt cele mai valoroase 25 de companii antreprenoriale româneşti? Fiecare e „unicorn“ în lei, evaluările pornesc de la 1,2 mld. lei şi urcă la peste 30 mld. lei, acesta fiind pragul de intrare în top 3
- 10 antreprenori locali se mobilizează pentru a investi în producţia de alimente în condiţiile în care capitalul străin nu pune bani în acest sector
- Analiză ANALIZĂ ZF. Cum a ajuns România la un deficit comercial pe alimente şi animale vii de 5 mld. euro, plus 50% în doar un an? Comerţul s-a dezvoltat cu investiţii străine directe de 1,3 mld. euro doar în 2024, pe când industria alimentară a bătut pasul pe lo
- Analiză ZF. Care sunt segmentele din industria alimentară unde mărcile private domină, cu cote de piaţă de până la 55-75%? Produsele sub „brandurile“ retailerilor au ajuns să depăşească brandurile consacrate în şase categorii. În industria alimentară, 15
- Analiză Analiză ZF. Averea imobiliară a marilor retaileri alimentari sare de 36 mld. lei. Grupul german Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, este unul dintre cei mai mari jucători din real-estate-ul românesc