Analiză
În România doar 5% din gospodării au cumpărat online mâncare, haine sau cosmetice. În Cehia gradul de penetrare este de 20%
În Cehia, unul dintre cele mai dezvoltate state din Europa Centrală şi de Est, 20,4% din gospodării au cumpărat cel puţin o dată bunuri FMCG pe internet, în timp ce în Polonia penetrarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză ANALIZĂ ZF. Producţia de carne a crescut cu 13% în primul semestru, iar preţurile au fost mai mici. „Este un semnal pozitiv pentru sector, dar sunt presiuni pe marjele de profit, cel puţin pe termen scurt“. În 2024, România a importat carne de porc proasp
- Analiză Care sunt afacerile autohtone care se luptă cu marile lanţuri de supermarketuri şi hipermarketuri
- Analiză Analiza de luni. Un deceniu pe piaţa clinicilor private: 12.000 de firme active, cu afaceri cumulate de 15,2 mld. lei anul trecut, de cinci ori mai mari faţă de zece ani în urmă
- Analiză ANALIZĂ ZF. Harta reţelelor româneşti de magazine: Care sunt afacerile autohtone care se luptă cu marile lanţuri de supermarketuri şi hipermarketuri?
- Analiză Analiză ZF. Harta magazinelor Profi şi Mega Image cumpărate de retailerul român Annabella: Compania a preluat supermarketuri în 44 de localităţi din 14 judeţe, extinzându-se mult în afara „sferei sale de influenţă“