Analiză
În România doar 5% din gospodării au cumpărat online mâncare, haine sau cosmetice. În Cehia gradul de penetrare este de 20%
În Cehia, unul dintre cele mai dezvoltate state din Europa Centrală şi de Est, 20,4% din gospodării au cumpărat cel puţin o dată bunuri FMCG pe internet, în timp ce în Polonia penetrarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Pagina verde. Analiză ZF. Lungul drum al colectării şi reciclării textilelor. La şase luni de când suntem obligaţi să colectăm selectiv textilele uzate sunt încă oraşe care nu au pus la punct un sistem, în timp ce marile oraşe s-au conformat, dar şi aici
- Industria auto românească: de la cablaje pentru Porsche la software pentru viitorul mobilităţii
- Analiză Analiza de luni. De la cablaje la linii de cod: cum a trecut România de la munca manuală pentru Porsche la software, AI şi R&D pentru industria auto mondială
- Analiză Analiză ZF. Piaţa de peste 2 mld. lei a pâinii şi covrigilor creşte pe toate planurile: marii producători fac investiţii în fabrici, iar antreprenorii pariază pe brutării mici, de cartier cu care au împânzit oraşele
- Analiză Analiză ZF. Victima colaterală a creşterii TVA la hoteluri şi restaurante: capitalul românesc care domină aceste domenii. „Oamenii nu vor mai ieşi în oraş, vor mânca de la supermarket. Dacă la marii retaileri TVA-ul rămâne la 9%, la noi de ce nu?“