Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Matei Lucescu a semnat un parteneriat cu Rapid şi aduce în magazine berea Griviţa „1923 Un Mit“, legată de istoria clubului de fotbal din Giuleşti
♦ Afaceri de la Zero a împlinit şase ani în luna mai a acestui an, iar pentru a marca o întreagă generaţie de mici antreprenori, am decis să îi căutăm pe primii „noştri“...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Afaceri de la zero. Ciprian Sălceanu, un antreprenor cu experienţă în producţia de îngheţată artizanală, a deschis gelateria Puro Vero din Bucureşti şi a pus bazele unui laborator propriu de producţie, după investiţii de 150.000 de euro
- Afaceri de la zero. Business de familie în HoReCa. Mihaela Pavel a pornit Ketolicious, un laborator artizanal cu produse low-carb, alături de soţul şi cumnata sa
- Şase ani de Afaceri de la Zero Şi primii noştri milionari. Limonădăria Nea Tică, o afacere pornită după ce Alex Bugariu a câştigat un concurs naţional, a ajuns la afaceri de 1,2 mil. lei
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Inginerul piscicol Diadem Atodiresei produce 1.000 de tone de peşte de acvacultură în două ferme piscicole din Iaşi şi Botoşani: „Fondurile europene ne-au ajutat să ne dezvoltăm şi să creştem“
- Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. StarGift, un magazin cu produse personalizate, a ajuns la venituri de peste 2 mil. euro. „A fost dovada clară că un vis început de la zero poate deveni o afacere sustenabilă şi cu impact real în v