Prudenţa îşi pune amprenta şi în turismul de business. Companiile îşi reduc bugetele de călătorii pentru angajaţi, iar evenimentele sunt amânate. Agenţie de turism: „Contextul economic a forţat companiile să adopte cartea prudenţei“

♦ Pentru a se adapta provocărilor şi contracţiei cererii din segmentul de business travel, agenţiile de turism se uită tot mai mult la soluţii de eficientizare a călătoriilor pe care...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.