Piaţa hotelieră din România a continuat trendul ascendent în prima jumătate a anului 2025, veniturile pe cameră crescând în medie cu 12%, iar gradul de ocupare cu 4%
Piaţa hotelieră din România a avut o evoluţie pozitivă în prima jumătate a anului 2025, veniturile pe cameră (RevPAR) crescând în medie cu 12%, după ce gradul de ocupare s-a majorat cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tarom semnează un parteneriat strategic cu Flydubai, prin care turiştii români au acces direct la hubul aerian din Dubai. Flydubai va zbura din 19 septembrie şi la Iaşi
- Piaţa hotelieră din România a continuat trendul ascendent în prima jumătate a anului 2025, veniturile pe cameră crescând în medie cu 12%, iar gradul de ocupare cu 4%
- Constanţa, poveşti de pe litoral şi de dincolo de el - un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cum se face transferul între generaţii şi cum ajung tinerii în business. Dumitru Alexandru Ghiuri, Crama Rasova: A trebuit să le câştig încrederea părinţi
- Hotelul Marmorosch din Bucureşti are o nouă conducere. Tadas Evaltas este noul director general al hotelului, poziţie ocupată timp de patru ani de Ausrei Lucinskaite, care îşi continuă cariera la un hotel de lux din Budapesta
- Brandul românesc 5 to go, lansat de Radu Savopol şi Lucian Bădilă, vrea să accelereze extinderea în franciză pe piaţa din Bulgaria, vizând o reţea de 150 de locaţii în 3-4 ani