Constanţa, poveşti de pe litoral şi de dincolo de el - un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cum se face transferul între generaţii şi cum ajung tinerii în business. Dumitru Alexandru Ghiuri, Crama Rasova: A trebuit să le câştig încrederea părinţilor mei. Nu a contat că sunt fiul lor
♦ Familia Ghiuri deţine mai multe businessuri, printre care Crama Rasova din Dobrogea, firma de distribuţie de băuturi alcoolice Sorla, un restaurant, un brand de evenimente şi un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Retailerul irlandez Primark a investit 11 mil. euro într-un magazin de 3.700 mp în VIVO! Cluj şi a ajuns la patru unităţi pe piaţa locală
- Ungaria: Ministerul Agriculturii lansează un grant de 22 miliarde de forinţi pentru a susţine succesiunea în cadrul fermelor
- Constanţa, poveşti de pe litoral şi de dincolo de el - un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cum se face transferul între generaţii şi cum ajung tinerii în business. Dumitru Alexandru Ghiuri, Crama Rasova: A trebuit să le câştig încrederea părinţi
- Temu plănuieşte o revenire în forţă în SUA cu preţuri reduse cu 60%
- Business plan, o emisiune ZF cu susţinerea BCR. De la PowerPoint la espresso: cum s-a transformat un vis de „corporatişti“ într-un brand de referinţă în lumea cafenelelor Capitalei?. Ionuţ şi Simona Croitoru, Saint Roastery