Marius Cristescu, Bega Turism: Investim 8 milioane de euro într-un nou hotel cu 150 de camere Timişoara. Timişoara are nevoie de noi spaţii de cazare, mai ales că în 2023 va fi Capitală Culturală Europeană
Compania Bega Turism, cea mai mare firmă de turism din judeţul Timiş, controlată de fraţii Cristescu, are în plan o investiţie de 8 milioane de euro într-o unitate hotelieră de mare...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Program de guvernare. Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii. Promisiuni mari. Ministerul Transporturilor promite autostrăzi terminate, gări moderne, trenuri rapide şi un port Constanţa reconfigurat ca hub regional
- Primul hotel de cinci stele din staţiunea Olimp, de pe litoralul românesc, va fi deschis sub un brand românesc nou - Rivaz. Proiectul va necesita o investiţie de 20 mil. euro şi este în construcţie
- Exclusiv ZF Corporate ZF Retail Summit 2025. David Alb, CEO Senneville : Am văzut o cerere mare de produse dulci româneşti. E mult mai ieftin dacă producem local şi ne folosim de resursele de aici
- Shalom Meckenzie, un miliardar israelian activ în zona de fitness, IT şi gambling, cumpără două hoteluri din inima Capitalei. El mai deţine câteva zeci de apartamente în Bucureşti
- ZF LIVE: Cum merge piaţa hotelieră în acest an? Simona Constantinescu, preşedintele Federaţiei Industriei Hoteliere din România: Nu avem o promovare sustenabilă a destinaţiilor din România şi lipsesc datele statistice relevante pentru a construi politici