Cererea în turism se polarizează şi dispare segmentul de mijloc. Turiştii caută fie vacanţe la preţuri accesibile şi oferte, fie servicii premium şi personalizate
♦ Segmentul premium are una dintre cele mai rapide rate de creştere din industrie ♦ Cu toate că preţurile acestui segment sunt mai mari, unii turişti sunt dispuşi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cererea în turism se polarizează şi dispare segmentul de mijloc. Turiştii caută fie vacanţe la preţuri accesibile şi oferte, fie servicii premium şi personalizate
- Întors de la studii din Anglia, Cristian Mocanu mizează pe turismul lent şi activ în Delta Dunării, unde ajung anual peste 100.000 de turişti: „Stand-up paddle-ul e sportul cu cea mai rapidă creştere din lume în ultimii zece ani“
- Grafic: Evoluţia veniturilor companiei Therme Nord Bucureşti în perioada 2019-2024
- Într-o eră a digitalizării, turismul rămâne în urmă. Florin Ţâncu, Weco Travel: „În ţările Europei Centrale, gradul de adopţie e în jur de 60%, în zona noastră abia dacă atingem 20%“. Digitalizarea în turism presupune schimbări atât în procesele interne a
- Litoralul românesc, principala piaţă de desfacere pentru Crama Histria: Facem pentru HoReCa vinuri care cer mâncare, nu vinuri pentru plajă