Agenţia de turism J’Info Tours: „Vânzările sunt mai mari cu 26%. De sărbători trimitem un grup de turişti într-un circuit în Australia şi Noua Zeelandă“. În 2024, românii au cheltuit 9,6 miliarde de euro pe vacanţe în afara ţării, aproape dublu faţă de perioada de dinainte de pandemie
Carmen Pavel, şefa agenţiei de turism J’Info Tours, una din cele mai mari de pe piaţă, spune că vânzările au crescut cu 27%, iar până la final de an se vor apropia de 7-8...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- După două decenii, România începe să aibă segment de lux. Ioan Mătieş, general manager al JW Marriott Bucharest: Se conturează o piaţă care susţine astfel de hoteluri. „Noi credem că în Bucureşti ar trebui să fie chiar un high-end luxury hotel.“
- Tadas Evaltas, directorul general al hotelului The Marmorosch: Ne focusăm pe corporate business, 95% a fost gradul mediu de ocupare luna trecută
- Povestea unuia dintre primele hoteluri de lux din România, care a pus piaţa locală pe harta mondială. JW Marriott Bucharest a fost primul hotel deschis sub acest brand în Europa. După două decenii, România începe să aibă segment de lux. „Se conturează o p
- Agenţia de turism J’Info Tours: „Vânzările sunt mai mari cu 26%. De sărbători trimitem un grup de turişti într-un circuit în Australia şi Noua Zeelandă“. În 2024, românii au cheltuit 9,6 miliarde de euro pe vacanţe în afara ţării, aproape dublu faţă de pe
- ZF Live. Manuela Serol, Serol Hospitality: Proprietarii români de hoteluri investesc foarte mult în design. Întâl nim de multe ori senzaţia că produsul în sine înseamnă gresie, faianţă şi mobilă. Da, este parte din experienţă, dar ospitalitatea înseamnă