După două decenii, România începe să aibă segment de lux. Ioan Mătieş, general manager al JW Marriott Bucharest: Se conturează o piaţă care susţine astfel de hoteluri. „Noi credem că în Bucureşti ar trebui să fie chiar un high-end luxury hotel.“

JW Marriott Bucharest a fost primul hotel deschis sub acest brand în Europa. Cu toate că hotelul a fost deschis, România nu avea o piaţă, care nici între timp nu s-a format. Multe dintre...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.