Cel mai puternic grup de francize din modă mizează pe afaceri de 65 mil. euro din 100 de magazine sub 10 branduri
Sachin Arora, acţionar Peeraj Group: „Am ales să mă dezvolt în franciză pentru că este mai uşor, mergi cu un model de business stabil, testat şi cu un brand deja cunoscut de consumator.”
Grupul de modă Peeraj, cel mai important grup de francize din România pe segmentul de modă, are un portofoliu format din mai mult de zece branduri cu un total de circa 100 de magazine, prag...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Retail Summit 2025. Panelul 4: Cum s-a schimbat comportamentul românilor la shopping? Comerţul modern se mută mai aproape de client: retailul mizează pe proximitate, eficienţă şi investiţii
- ZF Retail Summit 2025. Retailul se reinventează: clienţii vor magazine aproape, experienţe complete şi livrări rapide
- Şase ani de Afaceri de la zero şi primii noştri milionari: Bear King, un restaurant specializat în wurstgeri din Târgu-Mureş, a creat 7 locuri de muncă
- Familia Buzăianu din Focşani a ajuns la afaceri de peste 18 mil. euro cu producătorul de ambalaje Electric
- Grafic: Evoluţia indicatorilor financiari ai Romaqua Group SA (2020-2024)