ZF Retail Summit 2025. Retailul se reinventează: clienţii vor magazine aproape, experienţe complete şi livrări rapide
Comportamentul de consum al românilor se schimbă rapid, iar retailerii răspund cu strategii noi. Proximitatea, experienţa integrată şi accesul facil sunt printre cele mai importante...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Care sunt rezultatele financiare ale companiilor Croco, Mondelez România, Mondelez România Snack Production
- Grafic: Care sunt marjele de profit ale Croco, Mondelez România şi Mondelez România Snack Production
- Cehii profită din plin de o eroare de afişare a preţurilor făcută de Reebok
- Ungaria: o lege nouă împiedică automatizarea completă a magazinelor mari
- De la unul dintre cei mai mari exportatori, la zero clienţi. Taparo, un actor constant în topul exportatorilor de mobilă, este la un pas de faliment după ce a rămas fără activitate