Compania de transport feroviar de mărfuri E-P Rail: „Piaţa de transport feroviar a scăzut în T1 cu 15% şi în continuare nu există semnale care să indice o revenire“
♦ Nu estimăm să facem investiţii în anul 2025, urmând ca după stabilizarea situaţiei să reanalizăm acest subiect.
Compania de transport feroviar de mărfuri E-P Rail,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Compania de transport feroviar de mărfuri E-P Rail: „Piaţa de transport feroviar a scăzut în T1 cu 15% şi în continuare nu există semnale care să indice o revenire“
- Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri, profitului şi a numărului de angajaţi la Spedition UMB în ultimii cinci ani
- Grafic: Evoluţia trimestrială a profitului net şi a cifrei de afaceri Aquila
- În ciuda efectelor falimentelor din asigurări, dar şi a măsurilor restrictive privind plafonarea tarifelor RCA, asigurările marchează al nouălea an consecutiv de profit, după şapte ani de pierderi, şi setează aşteptări mari pentru următorii ani. Anul 2024
- Analiză Analiză ZF. Pagina verde. Electricele, „sub tensiune“: 2025 începe cu frână de motor pe piaţa vânzărilor de maşini electrice, fără un program Rabla Plus funcţional şi energie scumpă la staţiile de încărcare din România