Retailul alimentar ar putea da o nouă tranzacţie majoră pe piaţa din România: Carrefour tatonează exitul din regiune, inclusiv din România. Oficialii companiei: Grupul a iniţiat o analiză aprofundată a portofoliului său de activităţi
♦ Carrefour a intrat în România în 2001, fiind unul dintre primii retaileri moderni care şi-au pus piaţa locală pe hartă ♦ De-a lungul anilor s-a mai discutat...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia balanţei comerciale cu alimente şi animale vii a României de la aderarea la UE
- Grafic: Evoluţia fondurilor UE primite de România de la aderarea la UE pentru agricultură
- Gen Z a dat whisky-ul simplu pe cocktailuri, ceea ce ridică vânzările celebrei băuturi spirtoase
- Gen Z Trends. Creativitatea tinerilor bijutieri sau a designerilor vestimentari anulează graniţele României faţă de pieţele mature. Ce contează ca să reuşeşti, dincolo de o idee bună?
- Booster Capital intră acţionar la producătorul de lactate Artesana. Roca face exitul şi vinde întreaga sa participaţie de 20%