Tendinţe
Radu Savopol, fondatorul 5 to go, readuce la viaţă un brand cu istorie şi greutate înainte de ’90, Lacto Bar, şi vrea să lanseze primele concepte în vara acestui an. Antreprenorul se uită după zonele mai boeme ale Capitalei, precum Piaţa Amzei
♦ El va dezvolta un concept HoReCa unde să vândă produse ce au la bază diferite lactate – de la iaurt cu granola la plăcinte.
Antreprenorul Radu Savopol, fondatorul lanţului...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Libra Internet Bank lansează RoPay for Business, prin care comercianţii sau furnizorii de servicii pot face încasări instant, prin cod QR
- Footprints AI lansează Copilotul AI pentru retailul fizic - o platformă care are ca ţintă să înţeleagă în timp real comportamentul de consum al cumpărătorilor
- Alin Şerban, Wolt România: Piaţa locală de livrări rapide încă are mult potenţial de creştere. Noi momentan suntem doar în urbanul mare însă vrem să ajungem şi în oraşele mai mici şi chiar şi în mediul rural în viitor
- ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Despre planul DN Agrar de a-şi dubla EBITDA până în 2030, dezvoltarea pe verticală, finanţarea prin bursă şi investiţii. Peter de Boer, CEO: Estimăm o producţie de lapte de 70 mil. litri anul acesta, mai mare cu 11%
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Şansa industriei textile locale stă în producţia cu valoare adăugată. Companiile locale pot supravieţui valului de închideri ale fabricilor prin dezvoltar ea propriului brand