Marsh la 30 de ani în România. Cristian Fugaciu, CEO: Pentru un asigurător, când se uită la România, importante sunt oportunităţile de creştere, de a face business şi reglementarea pieţei
Piaţa asigurărilor a început să crească mai mult pe alte linii de business, respectiv pe zona asigurărilor facultative, iar în anii următori creşterea ar putea fi mai accelerată, iar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ministere mute şi miliarde pierdute. Cum să avem creştere, dacă România a cheltuit de la UE doar 10% din cele 31 mld. euro fonduri structurale şi 25% din cele 28 mld. euro din PNRR? Miliarde de euro din fonduri europene zac nefolosite în conturile statul
- Sorin Pâslaru, ZF: Restructurarea bugetară nu se face cu lozinci, ci cu măsuri concrete. Nu merge să nu fie nimeni deranjat. Dacă nu produci pentru piaţa locală şi pentru export şi doar imporţi, nu ai de unde să strângi taxe şi contribuţii sociale. Defici
- Bursă. Avantajul secret al titlurilor de stat Fidelis: dacă le vinzi, primeşti dobânda acumulată până la acel punct orice ar fi. Atenţie însă ca preţul de vânzare de la bursă să fie în linie cu sau peste cel de subscriere pentru a avea profit
- Omniasig: 129 de dosare de daună deschise pe Casco şi Property, după fenomenele meteo extreme din ultima vreme
- Trei din cinci tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digital pentru că Generaţia Z vrea procese digitale rapide, produse simple şi costuri mici