Florăriile Floria demarează un proces de extindere a reţelei de francize la nivel naţional, având ca obiectiv dublarea numărului de locaţii în următoarele 12 luni
Brandul românesc de florării Floria, cu o prezenţă puternică în mediul online şi şapte unităţi operate în regim de franciză în centre comerciale importante din Bucureşti, demarează...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Care sunt OIREP-urile (Organizaţie care Implementează obligaţiile privind Răspunderea Extinsă a Producătorului) înregistrate în România şi ce rezultatele financiare raportate anul trecut
- Grafic: Topul celor mai mari companii din producţia de cereale
- Producătorul român de uniforme şi îmbrăcăminte de lucru SIVA Uniforms îşi propune să atingă afaceri de 4 mil. euro în 2025, o creştere anuală de 33%
- UPDATE: Grupul Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, preia 70% din businessul La Cocoş. Antreprenorul Iulian Nica păstrează 30%. “Brandul La Cocoş va fi pus pe magazine din Europa şi va avea şansa să devină al patrulea pilon strategic, alături de Lidl,
- Florăriile Floria demarează un proces de extindere a reţelei de francize la nivel naţional, având ca obiectiv dublarea numărului de locaţii în următoarele 12 luni