UPDATE: Grupul Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, preia 70% din businessul La Cocoş. Antreprenorul Iulian Nica păstrează 30%. “Brandul La Cocoş va fi pus pe magazine din Europa şi va avea şansa să devină al patrulea pilon strategic, alături de Lidl, Kaufland şi Schwarz Produktion. De la avion de linie, devenim navetă spaţială”
Grupul german Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, un gigant cu afaceri anuale de 175 mld. euro, preia 70% din businessul retailerului român La Cocoş. Fondatorul afacerii, antreprenorul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce val de clienţi aduce vacanţa de vară în restaurantele cu specific pescăresc de pe litoralul românesc? Pescăria lui Matei, Popasul Pescarilor din Olimp şi Golful Pescarilor din Agigea, afaceri totale de 46 mil. lei anul trecut. „Investim în procesare“
- Grafic: Care sunt OIREP-urile (Organizaţie care Implementează obligaţiile privind Răspunderea Extinsă a Producătorului) înregistrate în România şi ce rezultatele financiare raportate anul trecut
- Grafic: Topul celor mai mari companii din producţia de cereale
- Producătorul român de uniforme şi îmbrăcăminte de lucru SIVA Uniforms îşi propune să atingă afaceri de 4 mil. euro în 2025, o creştere anuală de 33%
- UPDATE: Grupul Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, preia 70% din businessul La Cocoş. Antreprenorul Iulian Nica păstrează 30%. “Brandul La Cocoş va fi pus pe magazine din Europa şi va avea şansa să devină al patrulea pilon strategic, alături de Lidl,