ANTREPRENORI LOCALI
O familie din Bacău a intrat cu brandul de apă Perla Moldovei în magazinele Mega Image şi Selgros. „Perla Moldovei nu a beneficiat nici de bugete de marketing, nici de campanii de imagine, ci s-a dezvoltat mai mult organic.“
Familia Vespan din Sascut (jud. Bacău), care a intrat în afaceri în anii’ 90 activând iniţial în retail şi mai apoi în producţia de vin, a început în 2008 să îmbutelieze apă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- IULIUS şi Atterbury Europe au finalizat extinderea Iulius Mall Suceava după investiţii de 40 mil. euro. Cum arată proiectul
- Grafic: Evoluţia businessului La Cocoş de la înfiinţare până astăzi (mil. lei)
- Carrefour România: Deschidem peste 30 de noi magazine anul acesta şi continuăm să pariem pe formatul de hipermarket pe termen mediu şi lung
- Într-o economie globală, unde concurenţa creşte văzând cu ochii, există domenii unde brandul nu contează?
- UE reduce birocraţia din sectorul agriculturii pentru a tempera protestele fermierilor