Business sportiv. Prudenţa afectează şi cererea pentru echipamentele sportive, însă cele mai afectate sunt produsele de masă, în timp ce oamenii se orientează tot mai mult către brandurile specializate. SportGuru: „Semnalizează un început de maturizare a pieţei de echipamente sportive”

♦  În această perioadă, atenţia consumatorilor se îndreaptă către sporturile specifice perioadei, iar cele mai căutate echipamente sportive sunt din categoriile de produse...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.