Grafic: Ce branduri au creat oamenii de afaceri străini veniţi în România
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Media&Advertising
Materialul a apărut în ediţia din 26 august 2025 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- GroupM România devine WPP Media într-un proces de rebranding al operaţiunilor locale
- Germanii de la dm drogerie markt au încheiat anul financiar 2024-2025 cu o cifră de afaceri de 2,15 miliarde lei în România, în creştere cu 22%. Reţeaua a ajuns la 167 de magazine, prin 18 deschideri noi şi 8 renovări
- Dan Moraru, Country Lead, 7card by Wellhub: Niciodată n-am avut o forţă de muncă atât de educată. Niciodată n-am avut o forţă de muncă atât de trainable, care poate face schimbări şi se adaptează. Este esenţial pentru a putea traversa perioadele cu multe
- Grupul spaniol Inditex deschide astăzi, în centrul comercial Sun Plaza, cel mai recent concept global de magazin flagship Zara
- Emilia Stroe, HR Director, Sphera Franchise Group: Piaţa muncii şi economia în ansamblul sunt supuse unei furtuni perfecte, cu mai multe crize simultane.Cred că 2026 poate fi o oportunitate pentru companiile care au curaj să se uite înainte, să inoveze şi