ZF Live. Liliana Caimacan, business transformation & innovation specialist, profesor de marketing la Hult International Business School in London: Consumatorul de astăzi caută produse şi branduri sustenabile, la care să poată ajunge uşor, iar industria globală a marketingului trebuie să se adapteze

♦  Atenţia şi răbdarea consumatorilor a început să scadă tot mai mult în ultimii ani din pricina evoluţiei tehnologiei şi a reţelelor sociale, astfel că în marketingul de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.