Industria are nevoie de investiţii în dezvoltarea unui lanţ valoric, în produse cu valoare adăugată, în departamente de R&D. Viitorul industriei este acela în care ai inclusă şi partea de dezvoltare de produs, de brand, nu doar de producţie!

Reindustrializarea României 2025. Ce mai producem în ţară? Este nevoie să evoluăm către produse cu valoare adăugată mai mare. Prima generaţie de Logan avea în medie 7 calculatoare, acum un Duster sau Bigster au în medie 35 de calculatoare. Lanţul logistic trebuie dezvoltat: „Acum ambalajele din sticlă le aducem din Germania, capacele din Italia, doar laptele este românesc“

♦ Numărul de firme din industria prelucrătoare a crescut de la 56.000 la 74.000  de companii în perioada 2018-2023  ♦  România ar putea să devină un hub de R&D, are o...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.