Analiză ZF. Marii retaileri apelează din nou la „arma“ promoţiilor pentru a resuscita consumul privat: 22% din vânzările din comerţul modern reprezintă produse la ofertă sau reducere

♦  Ponderea vânzărilor la promoţie în total vânzări din comerţul modern s-a situat pe un trend continuu descendent în ultimii ani, coborând de la 25% în 2018 la 20,4% anul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.