Retailul românesc între inflaţie şi deflaţie, între promoţii şi scumpiri, între scădere şi creştere de consum

ZF Retail Summit 2024. Avem în continuare un apetit pentru consum, deşi consumatorii sunt mai chibzuiţi. Este important să investim acum ca să putem să creştem sectorul de retail în viitor

♦ „Suntem optimişti, credem în continuare în creşterea consumului, mai ales în online“ ♦ „Vedem o creştere a consumului, dar ea este dată de creşterea frecvenţei de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.