Cum se pot diferenţia şi dezvolta în piaţă companiile cu capital privat românesc? Costurile dezvoltării unei strategii de branding pot varia de la 3.000 de euro pentru un start-up, până la 20.000 de euro pentru o companie mai dezvoltată

Costurile dezvoltării unei strategii de branding sunt influenţate de particularităţile businessului şi pot varia de la 3.000 de euro pentru un startup până la 20.000 de euro pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.