Brandul propriu al grupului farma Dr. Max, plus 25% la volume în T2/2024
♦ Portofoliul de produse Dr. Max, vândute în cele aproape 1.000 de farmacii cu acelaşi nume, include medicamente cu şi fără reţetă, suplimente alimentare, produse...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Medicul Anca Vereanu a dus clinica dentară Dr. Vereanu din Capitală la 1 mil. euro într-un deceniu: „Devenim antreprenori pe drum, nu avem educaţie financiară ca medici“
- Brandul propriu al grupului farma Dr. Max, plus 25% la volume în T2/2024
- Grafic: Evoluţia vânzărilor la produsele pentru alergii în perioada 2019-2025 (mil. lei)
- Grafic: Primele cinci branduri de produse anti-alergii după cota de piaţă
- Grafic: Evoluţia afacerilor spitalelor private