Business şi marketing în fotbal. Eugen Voicu, acţionar la Dinamo: De la faliment şi venituri de 1,5 mil. euro pe an, în următoarele trei sezoane am ajuns la venituri de 7,5 mil. euro şi o valoare a clubului estimată astăzi la 30 mil. euro. Fotbalul este un business şi dacă nu-ţi tratezi clubul ca pe o afacere, nu cred că poţi să obţii performanţă

♦  Orice profituri realizate rămân în club pentru a fi folosite la dezvoltarea clubului în continuare. Filosofia este să câştigi când vinzi, nu să scoţi dividende. Clubul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.