Semnal pozitiv pentru 2026: Polonezii de la Zabka apasă acceleraţia la podea şi anunţă 1.300 de noi magazine în Polonia şi România în 2026. „Am revizuit planurile pe termen lung şi ţintim obiective şi mai ambiţioase“
♦ Retailerul a deschis primele unităţi de pe plan local în urmă cu circa un an şi jumătate şi după 12 luni a atins borna de 100 de magazine de proximitate sub brandul Froo....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Semnal pozitiv pentru 2026: Polonezii de la Zabka apasă acceleraţia la podea şi anunţă 1.300 de noi magazine în Polonia şi România în 2026. „Am revizuit planurile pe termen lung şi ţintim obiective şi mai ambiţioase“
- România are una dintre cele mai mari infrastructuri de irigaţii din UE, dar foloseşte doar 16%, faţă de Spania, Italia şi Franţa, care folosesc 60-99% din infrastructura disponibilă
- Bursă. Acţiunile Cris-Tim debutează la Bursa de Valori pe 26 noiembrie după o IPO record pentru investitorii de retail
- ZF Agropower. Cum poate România să-şi mărească competitivitatea în zootehnie: „Trebuie să investim în material biologic şi în modernizarea fermelor“. Anual, importăm lapte şi smântână neîndulcite de peste 130 mil. euro, conform INS.
- Preţurile ouălor continuă să crească în Cehia