Reţeaua de farmacii Minifarm, cu 130 de unităţi, a ajuns la 500 mil. lei în 2024: „Atragerea şi retenţia personalului specializat, în special a farmaciştilor, devine tot mai dificilă“. Minifarm s-a extins în Tulcea, Constanţa, dar şi în Bucureşti
♦ Reţeaua de 130 de unităţi creată de farmacista Valentina Călin, este una dintre cele mai puternice la nivel regional
Farmacia Minifarm, unul dintre brandurile puternice din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ruxandra Târlescu, PwC: Aflate sub presiunea costurilor tot mai mari, sistemele de sănătate trebuie să se orienteze spre prevenţie cu ajutorul tehnologiei
- Italienii de la Alfasigma, producători de medicamente şi suplimente alimentare, au planuri de creştere pe piaţa locală. Iulia Ionescu, country manager în România: „Piaţa românească este una dinamică“
- Reţeaua de farmacii Minifarm, cu 130 de unităţi, a ajuns la 500 mil. lei în 2024: „Atragerea şi retenţia personalului specializat, în special a farmaciştilor, devine tot mai dificilă“. Minifarm s-a extins în Tulcea, Constanţa, dar şi în Bucureşti
- Care este povestea fondului de private equity MidEuropa în România: o istorie de mai bine de două decenii şi peste 750 de milioane de euro investiţii. În mai puţin de doi ani, MidEuropa a vândut toate cele trei companii pe care le avea în portofoliul din
- ZF Digital 2025. Ediţie regională Timişoara. Timişoara trebuie să devină un pol al inovaţiei, nu doar al producţiei. Oraşul are infrastructură universitară solidă şi un ecosistem industrial matur, dar are nevoie de o strategie comună pentru a atrage inves