ZF 23 de ani. Cristian Hostiuc, director editorial ZF: Am creat şi cea mai importantă bază video pentru/despre businessul din România
Din martie 2020, de când a apărut această criză COVID, pentru ZF este o cursă continuă de rezilienţă pentru a trece cu bine şi peste această criză.
Până la urmă nu este ceva nou...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Carmen Muşat, redactor-şef, Observator Cultural: Dacă refuzi cultura sub toate aspectele ei, devii foarte uşor o pradă pentru orice vânzător de iluzii. Avem nevoie de oameni formaţi prin informare şi prin gândire critică
- Antreprenori locali. Fabrica de mezeluri Fox şi-a majorat profitul net cu 48%, ajungând la o marjă de 15%
- Mondelez România va plăti acţionarilor dividende în valoare de peste 55 de milioane de lei. Mondelez România SA este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de dulciuri, având în 2023 o cifră de afaceri de 1,3 miliarde de lei
- ZF 1.000 de motive pentru care businessul are încredere în România. Olga Drăguinea, Lidl România: Grupul a intrat în România datorită încrederii pe care a avut-o în potenţialul pieţei locale, iar acesta este un pariu pe care îl pune în continuare
- Cora, Carrefour şi Auchan. Care este singurul spaţiu din România prin care trec toate cele trei branduri. „Piaţa de retail evoluează rapid, iar centrele comerciale trebuie să ţină pasul cu noile obiceiuri de consum“