ZF 1.000 de motive pentru care businessul are încredere în România. Olga Drăguinea, Lidl România: Grupul a intrat în România datorită încrederii pe care a avut-o în potenţialul pieţei locale, iar acesta este un pariu pe care îl pune în continuare

♦  Compania este liderul comerţului local după datele din 2023 (cele mai recente), cu afaceri de 21,8 mld. lei, plus 18%  ♦  Lanţul are aproape 370 de magazine pe plan...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.