Ce urmează pentru economie şi business după alegerile prezidenţiale? Urmăriţi ZF Live luni, 5 mai, ora 12.30, cu Mihail Arghiropol, managing partner MAD Projects/Media One
Ce urmează pentru economie şi business după alegerile prezidenţiale? Urmăriţi la ZF Live luni, 5 mai, ora 12.30, o discuţie cu Mihail Arghiropol, managing partner MAD Projects/Media...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce urmează pentru economie şi business după alegerile prezidenţiale? Urmăriţi ZF Live luni, 5 mai, ora 12.30, cu Mihail Arghiropol, managing partner MAD Projects/Media One
- Ce indică rezultatul alegerilor prezidenţiale, pe cine au votat românii şi de ce? Urmăriţi ZF Live luni, 5 mai, ora 12.00, cu analistul politic Radu Magdin, CEO al firmei de consultanţă Smartlink Communications
- ZF Live. Carmen Muşat, redactor-şef, Observator Cultural: Dacă refuzi cultura sub toate aspectele ei, devii foarte uşor o pradă pentru orice vânzător de iluzii. Avem nevoie de oameni formaţi prin informare şi prin gândire critică
- Cutremur pe piaţa muncii: Milioane de joburi vor dispărea până în 2030, iar tehnologia va prelua total locurile de muncă tradiţionale. Cine sunt marii câştigători ai acestei schimbări dramatice VIDEO
- ZF Live. Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna: Ne uităm la oportunităţi de dezvoltare şi nu doar în asigurări. Vrem să fim o companie integrată şi să vindem toate tipurile de asigurări, inclusiv RCA. Asigurările de sănătate vor rămâne însă dominante, cu 65%