Grafic: Ce branduri au creat oamenii de afaceri străini veniţi în România
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Media&Advertising
Materialul a apărut în ediţia din 26 august 2025 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Ce branduri au creat oamenii de afaceri străini veniţi în România
- Grafic: Evoluţia cifrei de afaceri a Auchan în ultimul deceniu
- Consumatorii români au returnat în perioada ianuarie-iulie aproximativ 3 miliarde de ambalaje cu garanţie, din care jumătate au fost din plastic: Rata de reciclare variază între 70% şi 75% în funcţie de material
- Auchan: România este un pol de stabilitate pentru grup, o piaţă cu rezultate constante de mulţi ani
- Încă un retailer cu profil discount se pregăteşte să intre în România: olandezii de la Action au amenajat primele magazine şi intră în lupta cu Pepco şi Tedi. „Întotdeauna avem 1.500 de produse la sub 5 lei“, scrie pe site-ul companiei