Încă un retailer cu profil discount se pregăteşte să intre în România: olandezii de la Action au amenajat primele magazine şi intră în lupta cu Pepco şi Tedi. „Întotdeauna avem 1.500 de produse la sub 5 lei“, scrie pe site-ul companiei
♦ Grupul operează mai bine de 3.000 de magazine în 13 ţări ♦ Action are 6.000 de produse în ofertă, iar două treimi dintre acestea au preţuri mai mici de 10 lei (2...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Danemarca elimină taxele pe cafea şi ciocolată în faţa unei inflaţii alimentare galopante
- Serbia va plafona marjele de profit la alimente şi dobânzile la creditele de nevoi personale
- Anul agricol 2025 aduce a doua cea mai bună recoltă din ultimii cinci ani, iar pentru fermieri şi economie este o gură de oxigen. Producţia totală de cereale şi oleaginoase poate ajunge la 28 mil. tone în acest an, un avans de 20% faţă de 2024. Grâul şi r
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Vlad Iftime, CEO al Vestra Industry: Luăm în calcul achiziţii şi suntem în discuţii cu câteva companii. Totuşi, ne-am redus bugetul de investiţii din cauza măsurilor fiscale
- Un patronat din HoReCa reclamă faptul că ANAF recomandă clienţilor din restaurante să ceară bon fiscal