Industria auto românească: de la cablaje pentru Porsche la software pentru viitorul mobilităţii
În urmă cu două decenii, România era o destinaţie pentru muncă ieftină în auto – cablaje lipite manual pentru Porsche, pe salarii minime. Astăzi, România este un „sweet spot”...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ultima zi cu tarife plafonate la poliţele RCA. Ce urmează de la 1 iulie?
- Industria auto românească: de la cablaje pentru Porsche la software pentru viitorul mobilităţii
- Grafic: Evoluţia producţiei de automobile Dacia şi Ford în 2025
- Analiză Analiza de luni. De la cablaje la linii de cod: cum a trecut România de la munca manuală pentru Porsche la software, AI şi R&D pentru industria auto mondială
- Ultima zi cu tarife plafonate la poliţele RCA. Ce urmează de la 1 iulie ?