Analiza de luni. De la cablaje la linii de cod: cum a trecut România de la munca manuală pentru Porsche la software, AI şi R&D pentru industria auto mondială
♦ În urmă cu două decenii, industria auto din România însemna în principal muncă ieftină şi repetitivă, cu zeci de mii de oameni care lipeau cabluri pentru maşini de lux...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Industria auto românească: de la cablaje pentru Porsche la software pentru viitorul mobilităţii
- Grafic: Evoluţia producţiei de automobile Dacia şi Ford în 2025
- Analiză Analiza de luni. De la cablaje la linii de cod: cum a trecut România de la munca manuală pentru Porsche la software, AI şi R&D pentru industria auto mondială
- Ultima zi cu tarife plafonate la poliţele RCA. Ce urmează de la 1 iulie ?
- Asigurătorii RCA au ajuns la un volum al subscrierilor de 2,4 miliarde de lei în T1/2025, în creştere cu 11%. Groupama îşi continuă ascensiunea ca lider, urmat de Allianz-Ţiriac, care îşi încetineşte ritmul de creştere, iar Grawe completează podiumul