Cu cererea modestă şi competiţia dură din partea constructorilor auto chinezi, Europa ar putea fiforţată să renunţe la opt uzine auto
Cererea fragilă de maşini şi apariţia de noi competitori din China ca BYD ar putea forţa constructorii auto europeni să elimine până la opt fabrici în condiţiile în care industria...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care este noua tactică a companiilor auto chinezeşti cu care vor să cucerească Europa. Acestea au folosit această metodă în mai multe ţări, inclusiv în România
- DRIVE-TEST Auto ZF: Ford Puma Gen-E – 1.000 km într-o săptămână cu „electrica de oraş”
- Cât de mulţi bani trebuie să plătească românii pentru RCA. Preţurile poliţelor RCA au crescut între 4% şi peste 30% în Bucureşti-Ilfov, în timp ce în restul judeţelor creşterile sunt între 6% şi peste 35%. Cât mai pot merge preţurile în sus, când deja sun
- Nexperia, din culisele unui război geopolitic şi corporate care a împins în haos industria auto. În prezent, Beijingul face presiuni asupra Germaniei să convingă guvernul olandez să renunţe la controlul Nexperia
- Alstom încheie un contract de 1,6 miliarde de euro cu operatorul feroviar polonez PKP Intercity