ZF Branduri româneşti 2025. Producătorii români pot deveni tigrii producţiei pentru Europa, dar oportunităţi de creştere pentru brandurile locale sunt încă şi pe plan intern. „Antreprenorii trebuie să aibă mai multă încredere în ei şi mai mult curaj“
Companiile româneşti au toate şansele să devină producători la nivel european şi aceasta ar trebui să fie ţinta pentru brandurile care au ajuns la un anumit nivel în ultimii ani, dar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Purcari şi-a majorat veniturile cu 15% în primele 9 luni/2025, la 300 mil. lei. Profitul s-a diminuat cu 17% an/an
- O veste extraordinară. Ce indică datele semnal de la INS despre dinamica economiei în T3: România a avut o creştere economică de 1,6% an/an. În primele 9 luni, creşterea a fost de 0,8% an/an
- Exclusiv ZF Corporate Iulian Stanciu, preşedinte executiv eMAG, vicepreşedintele Confederaţiei Patronale Concordia: Pentru a pune la treabă inteligenţa pe care România o are, avem nevoie de investiţii în cercetare şi educaţie
- Reducerea deficitului comercial agroalimentar, ajuns la 3,3 mld. euro, e o cursă lungă, de 10-15 ani
- Turcii de la Tosmur Grup vor finaliza la sfârşit de an a doua fabrică din Medgidia, o investiţie de 86 de milioane de euro