ZF AGROPOWER. Cum a reuşit o tânără să pună brandul Bömbi pe harta internaţională a brânzeturilor ”E o concurenţă uriaşă”
După terminarea facultăţii, Andrea Hegyi s-a decis să cumpere nouă vaci astfel încât să valorifice producţia de cereale a familiei şi a aplicat pentru fonduri europene pentru a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF AGROPOWER. Cum a reuşit o tânără să pună brandul Bömbi pe harta internaţională a brânzeturilor ”E o concurenţă uriaşă”
- ZF AGROPOWER. Cum a reuşit producătorul lactatelor Gabriella din Mureş să intre în marile lanţuri de magazine ”Prelucrăm 15.000 de lapte pe zi în medie, nu suntem o fabrică mare”
- ZF Agropower. Dan Vodnar, cercetător în domeniul alimentaţiei şi biotehnologiei şi profesor universitar: În ultimii ani, ne-am orientat tot mai mult spre mediul de business. Avem proiecte în care producem probiotice, alimente personalizate, valorificăm de
- ZF Agropower. Producătorii de brânzeturi: Trebuie să investim în procesare însă costurile sunt mari. E greu să găseşti loc pe raft şi să concurezi cu produse mai ieftine din import
- ZF Agropower. Ionuţ Grama, Gramador: Coşul de cumpărături s-a diversificat, dar volumele au scăzut. Cu trei băcănii am vândut anul trecut tobă cât vindeam cu una în 2020. Valoarea medie a coşului de cumpărături în băcăniile a crescut de la 43 lei şi pe 45