AGROBUSINESS
O cooperativă agricolă din Ialomiţa le vinde retailerilor peste 10.000 de tone de pepeni şi legume. Formată din opt fermieri, cooperativa a ieşit la export în Lidl Cehia în acest an
Cooperativa agricolă Gheorghe Doja, formată din opt fermieri care cultivă împreună peste 10.000 de pepeni şi legume pe o suprafaţă totală de 150 de hectare în Ialomiţa,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Analiză Radiografia pieţei de FMCG în primele luni din 2025. Magazinele de tip discount câştigă teren, în timp ce hipermarketurile şi proximitatea modernă pierd cotă de piaţă într-o perioadă în care preţurile cresc accelerat
- Câte lozinci mai suportă agricultura românească? Cum se discută viitorul agriculturii între marii fermieri şi marii retaileri, fără procesatorii care pot rezolva deficitul comercial agroalimentar de 5 miliarde de euro
- Prodlacta revine în top 10 producători de lactate după un an de cumpănă: afaceri în creştere cu 19% în 2024, dar profit înjumătăţit
- Cătălin Stroe, Ruris: Vom lansa un tractor care va costa jumătate faţă de unul chinezesc, dar cu o filozofie diferită: nu vrem să fabricăm doar maşini scumpe, ci să păstrăm valoarea în România şi să investim în echipele noastre de cercetare şi dezvoltare
- Analiză Analiză ZF. De la planuri de dezvoltare la incapacitate de plată. De ce au ajuns în insolvenţă sau chiar în faliment afaceri profitabile preluate de multinaţionale şi fonduri de investiţii de la antreprenori locali. Ce branduri nu au funcţionat în ograda