Robert Dorobanţu, fondator şi CEO, Ambito: Nu suntem la nivelul crizei din 2010, piaţa este mult mai pregătită, iar investitorii au acumulat resurse
Robert Dorobanţu, fondator şi CEO Ambito, companie din Bucureşti care se ocupă cu proiectarea şi modernizarea de reţele electrice, dar şi cu amenajarea spaţiilor comerciale, este de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dan Lupu, fondator, Mizar: Este important ca acele branduri care au căpătat cunoştinţe foarte bune în ceea ce priveşte produsele de o calitate superioară să-şi dezvolte şi branduri proprii.
- Eduard Alexianu, Merlins Beverages: Eu cred că ar trebui să ne uităm la nivel global, şi la americani, polonezi, concurenţi , companii din alte domenii. Visul nostru este să fim prezenţi şi să acoperim la nivel global cu brandurile noastre, cât mai multe
- Andrei Severin, fondator, Cahm: Designul e o parte a brandului, povestea completează, iar când lansezi ceva ai nevoie de ambele perspective
- Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Am vizitat multe fabrici din Europa şi ce s-a construit în România în ultimii ani arată mult mai bine. Firmele locale trebuie să aibă mai mult curaj şi o poveste a produsului
- Radu Dumitrescu, Deloitte România: Dimensiunea şi potenţialul pieţei de private equity din România sunt în creştere