ZF Branduri Româneşti 2025
Andrei Severin, fondator, Cahm: Designul e o parte a brandului, povestea completează, iar când lansezi ceva ai nevoie de ambele perspective
Designul e o parte a brandului, povestea completează, iar când lansezi ceva ai nevoie de ambele perspective, a declarat Andrei Severin , fondator, Cahm în cadrul conferinţei ZF...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Andrei Severin, fondator, Cahm: Designul e o parte a brandului, povestea completează, iar când lansezi ceva ai nevoie de ambele perspective
- Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Am vizitat multe fabrici din Europa şi ce s-a construit în România în ultimii ani arată mult mai bine. Firmele locale trebuie să aibă mai mult curaj şi o poveste a produsului
- Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Marii producători români pot deveni tigrii producţiei pentru Europa
- Radu Timiş Jr, CEO, CrisTim: Ne uităm cum putem să ne extindem afară. Ne uităm la branduri mici-medii din regiune pe care le putem achiziţiona şi să creştem prin ele
- Lavinia Dinculescu, Head of Marketing, One United Properties: Ne uităm peste graniţă. Există planuri să investim afară. Sunt deja multe branduri româneşti care au trecut graniţele