Diana Crişan, director executiv Diami: Claritatea pe care brandul a comunicat-o înaintea celorlalte elemente, preţ, ambalaj şi altele, este definitoriu pentru comportamentul de achiziţie al consumatorului
Diana Crişan, directorul executiv al Diami, producător de lactate, spune că preţul este un element important în comportamentul de achiziţie al consumatorului, însă, până a ajunge la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dan Lupu, fondator, Mizar: Este important ca acele branduri care au căpătat cunoştinţe foarte bune în ceea ce priveşte produsele de o calitate superioară să-şi dezvolte şi branduri proprii.
- Eduard Alexianu, Merlins Beverages: Eu cred că ar trebui să ne uităm la nivel global, şi la americani, polonezi, concurenţi , companii din alte domenii. Visul nostru este să fim prezenţi şi să acoperim la nivel global cu brandurile noastre, cât mai multe
- Andrei Severin, fondator, Cahm: Designul e o parte a brandului, povestea completează, iar când lansezi ceva ai nevoie de ambele perspective
- Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Am vizitat multe fabrici din Europa şi ce s-a construit în România în ultimii ani arată mult mai bine. Firmele locale trebuie să aibă mai mult curaj şi o poveste a produsului
- Radu Dumitrescu, Deloitte România: Dimensiunea şi potenţialul pieţei de private equity din România sunt în creştere